מי עשה לנו את החתונה?
דורון אשכנזי אופנ... 15 חתונות

לחנות של דורון אשכנזי בדיזנגוף הגענו אחרי 2 חנויות מומלצות לחליפות. בן זוגי אינו מורגל בבגדים כאלה והוא היה נראה כאילו הוא אינו הוא. מהרגע שהגענו לדורון עסקו 2 גברים עם טעם משובח בהלבשתו ובעיקר בהתאמת החליפה לאופי הניכר שלו. ללא שום התערבות מצידי תוך רבע שעה היינו מחוץ לחנות, בן זוגי מחייך מאוזן לאוזן וחליפה באמתחתנו. המחמאות באירוע היו בלתי נתפסות הוא היה נראה הוא בחליפה וזה עורר התפעלות מכל כיוון ואף דמעה קטנה בעינה של אמו.
בית כליף 53 חתונות

מהרגע שהחלטנו לסגור בכליף, כל ארגון החתונה, הפך להיות אחד הדברים הפשוטים בחיינו. הצוות של הכליף כה מקצועי כך שלא היינו צריכים לעשות כלום. העיצוב של יפית כל כך יפה, עדין ובטוב טעם שלא היה במה להתערב חוץ מלבחור את הצבע של המפות. מנהל האירוע יובל עזר לנו בארגון השולחנות פעם אחר פעם ועמד לשירותנו בכל עת שהתקשרנו. הקייטרינג של חואן- ממעמד הטעימות ועד סוף האירוע היה לא פחות מללכת למסעדת שף יוקרתית וזה ללא קשר לאדיבות, נחמדות ומקצועיות של חואן עצמו והעוזרת הנפלאה שלו אירנה, שדאגה לתת מענה לכל שאלה. שירותי בר ברדק היו אמינים מקצועיים ולכל גחמותינו נתנו מענה. וכמובן שיר המארחת האגדתית, שדאגה למצוא מקום לכל פרטי הקישוט שהבאתי איתי במיליון שקיות. טרחה להביא לנו כוסות מים בכל רגע נתון ואף הושיבה את ההורים שלנו לאכול. אין מילים לתאר את הרוגע וההנאה שחווינו מהשנייה שסגרנו בלבנו לקיים את היום המאושר שלנו בכליף.... מומלץ בחום!!!!!!!!!
איילת שמעוני | Ay... 15 חתונות

את איילת הכרתי כשהיא איפרה אותי לסרט סטודנטים שבו השתתפתי. כבר אז ידעתי שאם אי פעם אצטרך מאפרת זאת תהיה היא. הנעימות של האופי הרך והמקסים בשילוב עם המקצועיות יוצאת הדופן הינה חוויה מומלצת לכל כלה ביום חתונתה. איילת הצליחה לשלב 2 בקשות מאד קשות שהיו לי, האחת להיות הכי יפה שאפשר, השנייה, להצליח לעשות את זה עם איפור קליל בלי מליון מסכות. חשוב לציין שביום חתונתי ירד גשם זלעפות והצילומים היו בחוץ. האיפור שרד הכל, הגעתי לאולם אחרי שעתיים בגשם כאילו הרגע איפרו אותי. נראיתי זוהרת ומדהים והרגשתי כמו נסיכה, הכל תודות לאיילת.
Tomas Photography... 45 חתונות

למען הגילוי הנאות אני מכירה את תומר שנים ומעריצה את עבודתו, לכן הבחירה לשכור את שירותיו הייתה נתונה בידי בן זוגי. טרם הפגישה בן זוגי לא שש מהרעיון להצטלם באירוע. לאחר שיחה קצרה בינהם והצגה של עבודות הצילום והווידאו לא היה לבן זוגי ספק שזה הצלם שלו. ההנאה לבלות את השעות המקדימות של החתונה עם הצוות המרגיע, הנעים והיצירתי של TOMAS לא ניתנת לתיאור במילים. הרגשנו שאנחנו מעבירים יום עם חברים ועל דרך מצטלמים. עם זאת הצילומים היו ברמה הכי גבוהה שניתן לתאר. היה גשם זלעפות בחוץ וצוות הצלמים התרוצץ סביבנו ללא לאות והפיק סט צילומים, שעומד בסנטרדטים של הפקות עתירות תקציב. השילוב בין המקצועיות לבין האנושיות וההבנה של מרכיבי האופי הלא פשוטים של זוג ביום חתונתו, הן סך הסיבות שאנחנו ממליצים לכל אחד לשכור את שירותיהם. תודה רבה על יום מושלם.
מעיין ברגמן מוסיק... 47 חתונות

אל מעיין הגענו בעקבות המלצה מאחד האתרים, לא שמענו אותו מעולם מנגן. סגרנו איתו במקום משום שנהנו בפגישה ברמה המקצועית ובעיקר ברמה האישית. ככל שהתקרבנו לאירוע גברו החששות, שכן המשפחות והחברים שלנו כל כך מגוונות ופחדנו שהמוזיקה לא תהיה נעימה לכולם. כל אלו התפוגגו בשניה שנכנסנו לאולם. מהרגע שהגענו מעין כבר היה שם ובדק את כל המערכות ותקינותם, הוא נתן לנו עצות לגבי כל שלב ושלב באירוע, אבל הכי חשוב הרחבה הייתה מלאה. הוא הרקיד קרוב ל-300 אנשים עד השעות הקטנות של הלילה (ביום שלישי), כולן קמו לרקוד- דודות, סבתות, אחים, חברים. לא ראיתי דבר כזה מעולם. המוזיקה הייתה כל כך טובה והגישה הייתה מדהימה. במבט לאחור הוא היה ההחלטה הכי עיוורת והכי נכונה לאירוע והוא העניק לנו ערב שלא נישכח.
שף חואן מסל 14 חתונות

בתור בשלנית ומארחת ארוחות שישי בביתי היה לי יותר מחשוב האוכל בחתונה. לאחר הטעימות המדהימות שהרגישו כאילו יצאנו למסעדה, אמרתי לאנשים שהם מגיעים לאירוע עם אוכל של מסעדת שף, וכמובן שחבריי נטו לגחך, שכן הם היו באירוע שניים בחייהם. התגובות היו מדהימות, בזמן האירוע לא היה אורח שלא שיבח את האוכל וביום למחרת הטלפונים לא פסקו. כולם הודו לנו על שהזמנו אותם לארוחה המדהימה הזאת, לא היה אדם- דתי, צמחוני, רגיש לגלוטן, סבא, דודה, אבא, אמא שלא נדהם מעושר הטעמים ואיכות האוכל. אני חושבת שנקודת השיא של הערב הייתה כשאחד הסבים, הבן אדם הכי ביקורתי בעולם ישב עם צלחת גדושה בכל טוב ולשאלתי איך האוכל, ענה: "משובח!!!". בנוסף לכך חשוב לי לציין את חואן עצמו, העוזרת המדהימה שלו, אירנה וצוות המלצרים. כולם עבדו ללא לאות על מנת להעניק לנו חווית שירות שלא נראתה כדוגמתה.